keskiviikko 28. huhtikuuta 2004

Niin se kävi. Projekti loppui ja yht'äkkiä oli aikaa tehdä kaikki. Se tarkoitti sitä, että blogeille ei enää ollutkaan aikaa, niin paljon oli muuta. Kevät tuli, minä uudistuin ja uudistin.

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että olen käynyt kosmetologilla kasvohoidossa, tehnyt siellä hyvän päätöksen pestä kasvot ihan joka ikinen ilta vaikka kuinka väsyttäisi ja testata samalla saamiani kokeilutuotteita. Olen myös tutustunut tamperelaisiin jumppasaleihin, liittynyt jäseneksi parhaimmaksi katsomaani ja alkanut jumpata.

Lisäksi olen rikkonut juuri sopivasti pääsiäispyhien alla oikomisrautani, surrut sitä puoli pääsiäistä peläten hampaideni alkavan vinksottaa nanosekunnissa ja käynyt seuraavalla viikolla oikojalla Helsingissä korjauttamassa vauriot.

Toisen Helsingin retken tein yhdessä Miehen kanssa. Söimme jumalaisen hyvää ruokaa Trattoria il Farossa, minä kävin kampaajalla ja tutustuimme serkulleni pääsiäisen tienoilla syntyneeseen vauveliin.

Piha on myös saanut osansa tarmosta. Olen haravoinut, kitkenyt, siivonnut ja touhunnut. Ulkovarasto on nyt raivattu siellä talvella ruohonsiemenillä herkutelleiden hiirten jäljiltä.

Nyt olen palannut takaisin koneen ääreen. Ai miksikö? No, kun tällä viikolla on sellainen työprojekti.

Ei kommentteja: