perjantai 5. lokakuuta 2007

Meidän vaakamme on ystävällisesti siirtynyt sanalliseen arviointiin. Aikaisemmin se ilmoitti minulle aamuisin painoni kiloina yhden desimaalin tarkkudella täysin säälimättömästi. Tänä aamuna se vain totesi minulle "low". Erittäin huomaavaista. Kyllä minä tiedän, että se ei pidä paikkaansa, mutta silti se tuntui ilahduttavalta. Vaakamme tsemppaa minua. Aivan kuin se tietäisi, että korvatulehdus vaatii terapeuttisia herkkuja ja hemmottelua parantuakseen. Ei silloin voi mennä lenkille.

2 kommenttia:

Ginia kirjoitti...

Kätevää. Olisi piristävää joskus itsekin huomata vaa'an sanovan minulle jotain kannustavaa sensijaan että se suorastaan vittuilisi. Minusta tuntuu ettei tuo päivä tosin koita ihan hetkeen, mutta kaunis ajatus nyt kuitenkin.

Anonyymi kirjoitti...

Voi että, kaipaan jorinoitasi. Harmi ettet enää jaksa pitää blogia, tätä oli mukava lukea.