maanantai 17. toukokuuta 2004

Mitä ihmettä???!!! Blogini on Pinserin listalla tänään päivitettyjen joukossa vaikka minä en ole tehnyt mitään.

Hetken olin todella ymmälläni kunnes keksin, että joku on varmaankin käynyt siellä kommentoimassa. Käyttänyt uutta kivaa kommentointiominaisuutta, joka muuten luvalla sanoen on aika tönkkö. Lukijalla täytyy olla todella palava halu kommentoida, niin monta klikkausta vaatii päästä siihen ruutuun mihin voi palautteensa kirjoittaa. Typeryyden huipentuma mielestäni on se, että kommentoijaa pyydetään rekisteröitymään tai valitsemaan vaihtoehto anonyymi kommentointi. Miksi kummassa kukaan haluaisi rekisteröityä? Minä ainakin valitsisin anonyymin vaihtoehdon ja kirjoittaisin nimeni haluamassani laajuudessa kommenttini loppuun. Mutta kenties olen rajoittunut. Kun kommentoin muiden juttuja, teen sen Ninana, en Omituisena teenkeittäjänä.

Tässä on taas yksi todiste siitä, että nälkä kasvaa syödessä. Vielä viime viikolla olin innosta ymmyrkäisenä saatuani kauan kaihoamani kommentointimahdollisuuden blogiini. Nyt olen siihen (tai siis lähinnä sen kökköyteen) jo tyytymätön. Kiistaton tosiasia on kuitenkin, että se ei ole lainkaan niin sulava kuin joissakin muissa blogeissa. No, niin kauan kuin jatkan suloisen tietämätöntä elämääni bitti-idioottina, voin vain tyytyä tarjolla oleviin vaihtoehtoihin ja olla onnellinen edes jonkinlaisesta kommentointisysteemistä.

Kukaan ei muuten ollut kommentoinut. Blogini oli ihan itsekseen pompannut päivitettyjen listalle. Kurjaa. Toivottavasti moinen meno ei jatku, en pidä ihmisten huijaamisesta.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sama "päivitysbugi" vaivaa muuten useita Bloggerin/BlogSpotin blogeja.
Ja kyllä, tämä uusi kommentointisysteemi on... ikävä.

- Gray (http://mblog.com/kolikon_kaantopuoli/)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Gray tiedosta. Toivottavasti asia korjaantuu pian.
Olit muuten ensimmäinen Omituisen teenkeittäjän kommentoija!
*Fanfaarit ja suurensuuri kimppu ruusuja sinulle*
- Nina

Lotta kirjoitti...

Hyvinhän tämä toimii. Minutkin oli tänään päivitetty, ennen kuin olin ehtinyt kirjoittaa mitääan uutta.